הכינו את ביתכם לחורף

הכינו את ביתכם לחורף (הבא)
נשמח לעזור בכל שאלה
עונת החורף

כל חורף מביא עמו, לצד גשמי הברכה המעלים את מפלס הכנרת, גם סיפורים לא נעימים על גגות שקרסו, על נזילות רציניות בתוך בתים, על הצטברות עובש ועוד. היערכות ראויה לקראת החורף יכולה למנוע את התסריטים הללו, או לפחות לצמצם את הבעיות למינימום האפשרי.כך תכינו את ביתכם לקראת החורף הבא, ותגדילו את סיכויו לעבור אותו בשלום.

בדיקת איטום לגג

החורף הנוכחי הוא ראיה לכך שגשמים, גם בישראל, יכולים להיות רציניים ולשבש את כל שגרת היום. כדי שלפחות בבית שלכם תוכלו להרגיש מוגנים, יש לבצע בדיקת איטום של הגג, זאת כדי להבטיח שמי הגשמים לא יחדרו דרכו פנימה, ויגרמו לרטיבות שתסכן גם את המבנה וגם את הדיירים. במסגרת בדיקת האיטום יש לוודא שהגגות אטומים כראוי, כך שלא יכול להיגרם להם נזק כתוצאה מפגעי מזג האוויר, כלומר שאין רעפים שזזו ממקומם או שנשברו, ושמערכת הניקוז עובדת כראוי.

יש לבצע את בדיקת האיטום בכל סוגי הגגות, בין אם מדובר בגג מרוצף, גג בטון או גג רעפים. בכל סוג יש לוודא את תקינות החומרים והמשטחים האוטמים. בהקשר זה יש לוודא גם שהמרזבים (אם קיימים) נקיים מכל פסולת שעלולה ליצור סתימות, הצפות ונזילות מים שיכולים לחלחל אל קירות הבית.

בדיקת איטום לחלונות

גשמים עזים יכולים לגרום לכך שמים יחלחלו דרך נקודת החיבור בין משקוף החלון לקיר החיצוני, וייצרו בבית "בריכה" של ממש. כדי שזה לא יקרה, רצוי לבדוק שנקודות החיבור הללו אטומות כראוי. במידה שהן אינן אטומות, יש לקלף את חומר האיטום המקורי, ולמרוח במקומו דבק איטום חדש. בהקשר זה, יש גם לבדוק האם פתחי הניקוז של החלונות פועלים כראוי, כך שמי הגשמים יכולים לחלחל החוצה דרכם. אם אתם מתגוררים בבית פרטי, בדיקת איטום יעילה לחלונות תוכלו לבצע באמצעות השפרצת מים מהצינור שבחצר על החלונות. נכנסו מים לבית? סימן שאתם צריכים לבצע איטום מחדש. ניתן לעשות זאת באמצעות פסי איטום או חומרים אקריליים / סיליקוניים למריחה.

יועץ איטום מומחה
מילוי סדקים
אחת הבעיות הגדולות של החורף היא הקור, שחודר אל העצמות ורק גורם לנו לרצות להישאר מתחת לפוך. כדי לצמצם את ממדי הקור, תיטיבו לעשות אם תתקנו סדקים בקיר, דרכם יכולות לחדור לחדר הטמפרטורות הנמוכות שבחוץ. מיותר לציין שדרך אותם סדקים גם יכולים להגיע אל הבית או הדירה מים, שיגרמו לרטיבות בקירות. חורים גדולים ניתן למלא באמצעות מלט או עם טיח פולימרי; סדקים קטנים ניתן למלא עם חומר אקרילי גמיש. המתינו כיממה לייבוש מוחלט ולאחר מכן תוכלו גם לצבוע מחדש את הקיר או להדביק עליו חיפויים צבעוניים, ואגב כך תשיגו גם מראה מרענן וחדש לחלוטין בבית.
לחץ כאן
וידוא תקינות אמצעי החימום הביתיים
לא משנה במה אתם משתמשים לחימום הבית – מזגן, תנור, רדיאטור ועוד – עשו להם בדיקת "רגע לפני". מזגנים, למשל, יש להפעיל לפחות ל-20 דקות כדי שיוכלו להתנקות מהאוויר הקר יותר הנמצא בפנים. כמו כן רצוי לוודא שאין לכלוך הסותם את מסנני המזגן ואת צינורות האוויר, שכן סתימות שכאלה יחבלו ביעילות החימום ואתם תשלמו עלויות חשמל על כלום.
לחץ כאן
מיקום המיטות לצד קירות פנימיים
דרך נוספת לצמצם את נזקי הקור היא להזיז את המיקום של המיטות, מהקירות החיצוניים אל הקירות הפנימיים, במיוחד בחדרים הקרים יותר בבית (בדרך כלל אלו הפונים לכיוון צפון, אך לא בהכרח רק הם). כך שוכני החדר יסבלו פחות מהקור שכן מצליח לחדור פנימה, ויוכלו ליהנות משנת לילה יותר ערבה. אפשרות נוספת היא להיעזר במשענות קיר מרופדות שיפחיתו את כמויות הקור שיחדרו אל החדר.
לחץ כאן
פרטי קשר
פנו רק לקבלן איטום מורשה של מכון התקנים הישראלי הזמינו בדיקה וזיפות גגות בגבעתיים עוד היום: 03-7324542, 03-7322677 ניתן להזמין גם שירותי חירום SOS בימי גשם
לחץ כאן
הקודם
הבא
יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button