מתי כדאי לזפת את הגג?

מתי כדאי לזפת את הגג?
אל תחכו לרטיבות - דברו איתו!
כיצד יודעים האם הגג זקוק לזיפות?

פעמים רבות אנו נתקלים ברטיבות בתקרה שנובעת מעבודה לא מקצועית של זיפות גגות.

רטיבות זו נגרמת לתקרת המבנה בדרך כלל עקב נזקי מזג האוויר (ובעיקר גשם). הרטיבות עלולה לגרום עם הזמן להיווצרות כתמי ריקבון, וכן לנזקים אסתטיים לגג המבנה ולתקרתו הפנימית.

למרות העובדה שעל הגג כבר קיים חומר בידוד (מעבודת זיפות שנעשתה בעבר), זה לא פותר את הבעיה. כאשר כל הגג מכוסה בכמות מים גדולה,  המים מחלחלים דרך ויוצרים רטיבות בתקרה.

כיצד יודעים האם הגג זקוק לזיפות?​
רטיבות בגג בית פרטי עם רעפים

במידה ואתם גרים בבית פרטי עם גג מכוסה ברעפים, יש לבדוק את תקינות הרעפים והמרזבים לפני שמתחילה עונת החורף. במידה ויש נזילות מים, יש להזמין איש מקצוע מומחה לתיקון גגות רעפים באמצעות זפת. אם לא ביצעתם זיפות גגות ראוי עם זפת בשנים האחרונות ונחשפתם לבעיית רטיבות או נזילה, עליכם לטפל בזה באופן מהיר. הזנחה של מקרה כזה עלולה להוביל לקריסה נקודתית של התקרה ולפגוע בכבלים ונקודות חשמל.

רטיבות בגג בית משותף ללא רעפים

במידה ואתם גרים במבנה ללא גג רעפים (מבנה משותף קומתי או בית פרטי ללא רעפים) ומבחינים בנזילת מים דרך הגג יש צורך בעבודת זיפות גגות ע"י איש מקצוע.

זיפות גגות ובמיוחד גג שטוח שנפגם מנזקי החורף מהווה סכנה אמתית ולכן חשוב מאוד לוודא שלא הצטבר בלאי על הגג. בגג רעפים ניתן להחליף אזור מסוים ולכן עבודת זיפות גג הינה יותר נקודתית.

האם כדאי לזפת את הגג לבדי?

עבודת זיפות גגות מצריכה ניסיון וידע מקצועי, ולכן לא רצוי לבצע אותה לבד. עבודת זיפות שנעשית על-ידי איש מקצוע מקנה לכם אחריות וביטחון לכמה שנים מפני חדירת מים לתוך הבית, כך שלא תסבלו מנזקים אסתטיים ובריאותיים שעלולים להתרחש עקב רטיבות בתקרה.

חוץ מהאפשרות של איטום גג באמצעות זפת, ישנה האפשרות של איטום ביריעות ביטומניות. איטום גג באמצעות יריעות ביטומניות מבטיחה איטום גג יסוי ואיכותי.

הדבר האחרון בעבודת זיפות גגות הוא עניין המחיר. השאלה: "כמה עולה זיפות גג?" תעלה בשלב כזה או אחר, כאשר אתם מחפשים זַפָּת גגות מקצועי, בקשו לקבל הצעת מחיר מסודרת לזיפות גגות שמפרטת את איכות החומרים בהם ישתמש הזפת. צעד זה יבטיח את העובדה שלא תשלמו יותר ממה שאתם אמורים, וכן יבטיח גם את איטום הגג לשנים הבאות.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button