איטום הגג כחלק משיפוץ הבית

איטום הגג כחלק משיפוץ הבית
דברו איתנו וקבלו הצעה משתלמת!
קבלת ההחלטה לביצוע שיפוץ

נשמע לכם כמו תיק שקשה להתמודד איתו? אם כך כדאי שתדעו שההפך הוא הנכון, כי היום יש קבלני שיפוצים שיוכלו ללוות אתכם לכל אורכו של התהליך.

 

חלק ממה שכדאי לכם להיות מודעים אליו, הוא שאם אתם כבר עושים שיפוץ בדירה עצמה ונכנסים לתקופה לא קצרה של חיים בבלגן ובאבק, כדאי יהיה לחשוב על כל הפרטים. 

כלומר, אם אתם יכולים גם לבדוק את הגג ולאטום אותו טוב יותר אז למה לא לעשות את זה?

זה נכון גם לגבי שיפוצים שמתבצעים בכל עונות השנה, כי אפילו אם משפצים את הדירה בחורף בדרך כלל יש כמה ימים של שמש שאפשר לנצל כדי לאטום את הגג טוב יותר. למרות זאת, חשוב לציין שהעונה הטובה והיעילה ביותר לאיטום הגג היא עונת הקיץ, אחרי שהגשמים והרטיבות התייבשו.

חשיבותו של תהליך איטום הגג

אין הרבה דברים נוראיים יותר מאשר לשבת בסלון, לראות טלוויזיה ופתאום לגלות שיש נזילה מהתקרה. זה עלול לקרות לא רק בדירות ישנות אלא גם בדירות חדשות לחלוטין, וזהו בדיוק השלב בו כדאי להזמין אנשי מקצוע שיבדקו את העניין. 

בדרך כלל הנזילות והרטיבות מתרחשות בגלל איטום לא מספיק טוב, וזו בדיוק הסיבה לכך שכדאי לפנות אל המומחים בתחום כדי להחליט מה עושים בנידון. בית שאינו אטום כמו שצריך הוא לא רק בית שעלול לסבול מרטיבות, מנזילות ומרעשים, אלא גם בית שהחיים בו עלולים להיות בסכנה אמיתית. 

גג שאינו אטום כמו שצריך הוא גג שיחזיק מעמד הרבה פחות טוב מבחינה מבנית אם חלילה משהו יקרה, ולכן לא כדאי לחכות לרגע שבו זה כבר יהיה מאוחר מדי. 

שיפוצים כלליים בדירה הם בדיוק הזמן הטוב ביותר שבו כדאי גם לבצע תיקון לגג, וכל מה שאתם צריכים לשם כך הוא קבלן שיפוצים מקצועי (רצוי מאוד בעל תעודת אוטם מורשה ורישיון קבלן בתחום האיטום).

כמה עולה לשפץ את הבית ולאטום את הגג?

כדי לדעת כמה יעלו לכם השיפוצים בדירה, הדבר ידרוש מכם להשוות מחירים, להתייעץ עם חברים ובני משפחה שכבר עברו את התהליך ולפנות אל מספר קבלנים שונים. 

העניין הוא שהמחיר תלוי בסוג השיפוץ, במיקום הדירה ובגודלה, ומעבר לכל אלה – בעובדה שלכל קבלן שיפוצים יש תעריפים קצת אחרים. זה נכון גם לגבי נושא איטום הגג, כי בכל דירה הגג יהיה בגודל אחר ועשוי במורכבות אחרת מבחינת השיפוצים והאיטום שיש לבצע. 

לא כדאי לפנות אל הקבלן שגובה את המחיר הגבוה ביותר, אך גם לא כדאי לפנות אל הקבלן הזול ביותר. יש למצוא את דרך האמצע הטובה ביותר מבחינתכם, הן מן הפן המקצועי והן מן הפן התקציבי.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button