בדיקת איטום לפני רכישה

טיפים לבדיקת איטום טרם רכישת נכס

מלאו פרטים וקבלו מידע שווה במיוחד!

בדיקת איטום לפני רכישה - בדיקה עם חשיבות עליונה

בעוד מספר חודשים זה יקרה. אתם תעברו להתגורר בנכס חדש, מה שמביא לכך שמפלס ההתרגשות שלכם נמצא בכיוון אחד: כלפי מעלה. יחד עם זאת, יחד איתו עולה גם החשש שמא דבר-מה בנכס לא יעמוד בציפיות שלכם. התשובה הברורה, מהבחינה הזו, היא שעליכם להשקיע את המאמצים הראויים בבחינת שורה ארוכה של היבטים במבנה.בדיקה שפשוט חייבת להיכנס לתוך המשוואה, היא מידת האיטום של גג המבנה. אז מה חשוב לבדוק? וכיצד עושים את זה על הצד הטוב ביותר? הנה כמה טיפים מהמומחים בתחום.

כל הדברים שעלולים להשתבש

איטום גגות הוא נושא מורכב, אשר המציאות מראה כי אין לקחת אותו כמובן מאליו כלל וכלל. ואכן הבדיקה של רמת האיטום חייבת להיות מקיפה, ולכלול בתוכה התייחסות לשורה ארוכה של גורמים. שימו לב שלכל מקרה עשויים להיות חוקים משלו, ולו מכיוון שצורת האיטום הספציפית תגדיר את האופן בו ניתן ללמוד על טיבה: במקרה של איטום באמצעות יריעות ביטומניות, אם לוקחים דוגמה נפוצה במיוחד, יש לבדוק את מצבן של היריעות, כמו גם את החיבור שלהן לאלמנטים השונים שבגג המבנה.בכל מקרה ומקרה, הגורם המבצע נדרש לבחון את סוג החומרים בהם נעשה שימוש, לראות כי הם עומדים בתקן וכן את אורך החיים שלהם. אין לשכוח שגם חומרי האיטום העמידים והאיכותיים ביותר זקוקים להחלפה לאחר פרק זמן מסוים (לרוב, כמה עשרות שנים).כשזה נוגע לאיטום גגות, הדרך היחידה בה ניתן לדעת את טיב העבודה בצורה מלאה הוא בשיטת ה"ניסוי והטעייה". במילים אחרות: באמצעות הצפת הגג במים, בכמות מרשימה, ובחינה האם כמות מסוימת של מים אכן חודרת לה לתוך המבנה. בהמשך לכך, חיוני לבדוק את מצבם של מרזבי הגג ואת אופן החיבור שלהם. יש לציין שכיום ניתן לבצע בדיקת איטום בגג גם בדרכים נוספות, מתקדמות יותר, שאינן מצריכות הצפה. לקבלת ייעוץ בנושא פנו לחברת א.א. אדיב.

אז איך מתחילים?

האזרח הממוצע, מטבע הדברים, לא יוכל ללמוד על מידת האיטום של מבנה, ולו מכיוון שהדבר מצריך ידע של ממש בתחום, ולרוב גם ציוד ייעודי. זו הסיבה בגינה חשוב מאוד לפנות לשחקנים מקצועיים הפועלים בשדה המשחק המדובר. מהבחינה הזו ניתן להצביע על משרדי אדריכלים, קבלני איטום או חברות הפועלות בתחום הרחב של ליקויי בנייה וביקורת מבנים.הפנייה לחברות אלה צריכה להתבצע טרם המעבר לבית, ולו מכיוון שהתמודדות עם הנזקים או הליקויים מורכבת הרבה יותר כאשר כבר עוברים להתגורר בו. בין השאר, ליקויים אלה מפחיתים את מחיר הנכס, לעתים בצורה משמעותית, כאשר בזמן האיתור טרם הרכישה ניתן בהחלט לדרוש מהגורם שמוכר את הנכס לתקן את הליקויים כתנאי למעבר לדירה.אל תחכו לרגע האחרון לאתר ולתקן את ליקויי האיטום. הזמינו אנשי מקצוע ודעו מראש לאן אתם עומדים להיכנס.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button