החלפת גג רעפים

החלפת גג רעפים

גגות רעפים נסדקים, מתבלים, מתרככים ונרקבים במשך הזמן. במצב כזה יש להחליף את הרעפים על מנת שהגשם לא יחדור אל תוך המבנה. החלפת גג רעפים נעשית בדרך כלל בשל סדקים, רעפים חסרים או שחיקה של הרעפים הנגרמת בעקבות פגעי מזגי האוויר השונים.

היתרונות של גג רעפים

לגג הרעפים יתרונות רבים כיוון שבעת מקרה של נזילה או רטיבות ניתן להחליף רעף בודד או אזור מסוים שנפגע ולהחליפו ברעפים תקינים. מעבר לכך, גג רעפים בנוי מ-4 שכבות שונות אשר תפקידן לאטום את המבנה בצורה מוחלטת, לדחות מים ונזקי רטיבות ולייצר נטיב ירידה למי הגשמים.

החלפת גג רעפים - איך יודעים מתי להחליף את הגג?

אם גיל הגג הוא למעלה מ-20 שנה, יש לבדוק האם צריך להחליפו בגג חדש על פי הפרמטרים הבאים:

  • הסתובבו מתחת לבית עם משקפת ובדקו האם הגג נסדק והאם חסרים רעפים או שקיים אובדן מוגזם של גרגירי מינרלים מגנים. אסור בהחלט לטפס על הגג; ההליכה על הגג מסוכנת ויכולה לפגוע הן בך והן בגג הרעפים.
  • בצעו בדיקה גם בעליית הגג – קחו פנס והסתכלו על הסיפון התחתון של הגג ועל הקורות. יש לעבור ולבדוק האם מופיעים כתמים רטובים המעידים על דליפות מים.
  • לעתים קרובות ניתן להתקין רעפי זפת ישירות על הגג הקיים, ללא צורך להסיר או להחליף את הגג הישן. עם זאת, הרעפים החדשים לא יכולים להיות מותקנים כהלכה על גג מעוות, על רעפים שנרקבו או על גבי תמיכה רפויה. במקרה שהגג אינו חזק מספיק או שהוא רקוב ורך, תחילה חובה לתקן את גג הרעפים על ידי איש מקצוע.
  • יש תקנות שונות בתחום הרעפים. אם הבית כבר עבר תיקון או תוספת רעפים כמה פעמים, חשוב קודם לבדוק על ידי קבלן מומחה אם סיפון הגג יכול לשאת שכבה נוספת של רעפים לפני ביצוע כל פרויקט של קירוי מחדש. או שצריך לבצע החלפת גג רעפים לחלוטין.
תהליך איטום קירות חיצוניים
כיצד לזהות גג פגום

בלאי וסדקים מופיעים בגגות הרעפים בכל פעם מחדש ולכן חשוב להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לבדיקה מקיפה של נזקים. לפני עונת החורף חשוב לבצע סריקה ולבדוק האם ישנו משטח פגום מפני שהבעיות עצמן עלולות להיווצר עוד בזמן עונת הקיץ.

לגג בעל משטח רעפים ישנה עמידות גבוהה יותר מפני איתני הטבע ולכן בעת החלפת אזור מסוים שנפגע אנו חוסכים בעלויות לטווח הרחוק.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button