איך בוחרים חברה לאיטום גגות?

אחת הפעולות החשובות ביותר אותן כדאי לעשות כאשר אנו עוברים לבית חדש היא בדיקה של איטום הגג. גג אשר האיטום שלו אינו נעשה באופן איכותי עלול להוביל לנזילות רבות במהלך חודשי החורף או לחלופין לחום גבוה בחלל הבית בחודשי הקיץ. איטום איכותי הוא איטום אשר מחזיק לפרק זמן ארוך ומכסה את שטח הגג בצורה נכונה. ישנן מספר דרכים לאטום את גג הבית הפרטי שלכם או את גג בניין המגורים בו אתם גרים אך כמובן שבכדי לקבל תוצאה ברמה גבוהה יש לבחור תחילה חברה לאיטום גגות שתהיה מקצועית ואמינה. 

איך בוחרים חברה מומלצת לאיטום גגות?

טיפים לבחירת חברה לאיטום גגות

מכיוון שכיום ניתן למצוא חברות איטום גגות רבות בשוק הבחירה הפכה להיות מעט קשה יותר. בכדי לבחור נכונה הנה מספר טיפים חשובים עליהם כדאי לשים דגש:

  • ניסיון- בחרו בחברה בעלת שנות ותק משמעותיות וכן בניסיון רב בתחום. חברה בעלת ותק הינה חברה המכירה את התחום במשך שנים רבות ולכן תדע כיצד לתת את המענה הנכון ביותר עבור הגג שלכם.
  • מקצועיות- חברה מומלצת לאיטום גגות היא חברה מקצועית אשר עומדת במילה שלה, מעניקה שירות איכותי ומספקת את האחריות הטובה ביותר לה אתם זקוקים.
  • יחסי אנוש- נקודה חשובה לא פחות בבחירת חברה לאיטום גגות היא כמובן יחסי האנוש של בעלי החברה והצוות. בחרו בחברה אשר הלקוח עומד בראש מעייניה וכי היא תהיה שם בשבילכם לא רק בעת ביצוע העבודה אלא גם בכל מקרה של תקלה שעלולה להופיע.
  • המלצות- הדרך הבטוחה ביותר לדעת כי אתם אכן בוחרים בחברה הנכונה היא על ידי קבלת המלצות. שוחחו עם חברים, משפחה או קרובים אחרים, ייתכן ומי שעבר את התהליך יוכל להמליץ על איש המקצוע הנכון ביותר.
  • ביקורות באינטרנט- כיום ניתן למצוא את כל המידע הרלוונטי הדרוש לכם ברחבי האינטרנט. בשיטוט קליל תקבלו ביקורות או המלצות לגבי כל איש מקצוע מה שיהפוך את הבחירה לקלה יותר.
  • שיחת טלפון- בסופו של דבר הדרך הנכונה ביותר לבחור היא על ידי היכרות קצרה והתרשמות עם איש המקצוע. הרימו טלפון, שאלו את כל השאלות הרלוונטיות, קבלו הצעת מחיר והחליטו האם מדובר בחברת האיטום הנכונה עבורכם.

איטום גגות מקצועי

אין דבר מתסכל יותר מאשר נזילה מהגג. עבור רבים חודשי החורף הם תקופה מייגעת זאת מכיוון שהאיטום הגג אינו איכותי ולכן הנזילות אינן פוסקות גם לאחר תיקונים רבים אשר לרוב נעשים באופן פרטי. על מנת ליהנות מחורף חמים ורגוע וכן מקיץ נעים בתוך הבית חשוב לאטום את הגג באופן מקצועי. חברה מומלצת לאיטום גגות תבחן את הגג שלכם ותציע לכם את הדרך הטובה ביותר לאטום אותו. בעזרת ציוד מקצועי וחומרים מהטובים בשוק תקבלו גם אתם את השקט הנפשי לו אתם מייחלים. אדיב קבלנים ויועצים לאיטום ובידוד ישמחו לעשות את העבודה הטובה ביותר בשבילכם. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה.

אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button