איטום מרפסות שמש

נשמח לעזור בכל שאלה

כמו כל איטום אחר שאנו מבצעים גם למרפסות השמש שלנו מגיע איטום. עם איטום מרפסות שמש ניתן להגן על מרפסת השמש שלנו מפני מזג האוויר לאורך כל השנה. כך שתוכלו לבצע את כל הפעילויות שלכם באופן רגיל ואף לשפר את איכות חייכם.

מהו איטום מרפסות שמש?

איטום מרפסות שמש הפך מזמן לחלק מהשגרה. דיירים רבים המתגוררים בבניינים ישנים אוהבים שחזית הבניין שלהם תהיה אסתטית ועמודי הבניין יהיו חזקים יותר. לכן לכל דייר ישנה מרפסת שמש שאותה הוא מתחזק באופן שוטף וחלק מהתחזוק כולל איטום מרפסת השמש. איטום לא נכון של מרפסת השמש עלול לגרום לבעיות רבות. על כן חשוב שאיטום מרפסת השמש תהיה בהתאם לכללים ותתבצע ע"י איש מקצוע עם ניסיון בתחום איטום מרפסות רגילות ומרפסות שמש. איטום נכון של מרפסת השמש לא יגרום לכם לליקויים שונים בחורף כגון רטיבות או נזילות, לכן חשוב שאיש מקצוע עם ניסיון רב בתחום יבצע זאת עבורכם.

לשם מה צריך איטום למרפסות שמש?

איטום מרפסות שמש הוא איטום חשוב ביותר מכמה סיבות: ראשית, באמצעות איטום אנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. שנית, אנו מגנים על עצמנו מפני נזילה או רטיבות בחורף. שלישית איטום מרפסות מונע מאיתנו נזק רב שעלול לעלות לא מעט כסף אם לא מטפלים בו.

איטום מרפסות שמש

מה כולל איטום של מרפסות שמש?

איטום מרפסות שמש נעשה באמצעות שיטות שונות הכוללות: איטום ביריעות ביטומניות, איטום בזפת, איטום בחומרים אקריליים או איטום ביריעות פי וי סי. כל אחד מהשיטות הנ"ל עוזרת לגרום לאיטום מושלם של מרפסת השמש שלכם, כך שניתן ליהנות ממנה גם בחודשי החורף הקרירים ביחד עם המשפחה או סתם לשבת לבד. האיטום נעשה ההתאם לצרכים האישיים שלכם, והוא נעשה סביב הצנרת, סביב שקעי החשמל במרפסת, המעקות ועוד. את האיטום רצוי לבצע לפני בוא החורף כלומר בסתיו על מנת שהמרפסת שלכם תהיה מוכנה לעונת החורף הגשומה והסוערת ותגן על המרפסת שמש שלכם מפני רטיבויות והצפות. כמו כן ישנם מקרים בהם האיטום כולל פירוק ריצוף וביצוע איטום וריצוף מחדש, ומקרים בהם תצטרכו איטום ללא פירוק.

האם איטום מרפסות הוא חובה?

איטום מרפסות היא פעולה שאתם חייבים לעשות כחלק מתחזוק מרפסת השמש שלכם. האיטום מגן עליכם מפני רטיבות ונזילות אשר נגמרים במיוחד בעונת החורף הגשומה. עם איטום מקצועי ונכון של המרפסת שלכם תוכלו להיות מוגנים אתם ובני ביתכם מתחת למרפסת השמש שלכם ולהמשיך ליהנות מהמרפסת שלכם גם בתקופת החורף הגשומה. איטום מרפסת דומה מאוד לאיטום גג לקראת החורף בשניהם האיטום מגן עלינו מפני רטיבות. לכן חשוב לבצע את האיטום בטרם בוא החורף על מנת שנוכל ליהנות ממנו בתקופת החורף.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button