חשיבותן של תעלות ניקוז למקלחונים

חשיבותן של תעלות הניקוז במקלחונים

נשמח לעזור בכל שאלה

הכל על תעלות הניקוז בביתנו

מקלחונים בשנים האחרונות נהפכו למעין פריט חובה בכל בית בישראל, וזאת בניגוד לעבר הרחוק בו אנשים התקינו אמבטיה גדולה שלעתים תפסה מחצית מחלל חדר הרחצה. מקלחונים יוצרים מראה קליל יותר בחדר הרחצה וניתן להתקין אותם גם בחללים קטנים במיוחד כגון יחידות הורים, כתוספת לאמבטיה הגדולה, ביחידות דיור קטנות וכו'. 

ישנם סוגים שונים של מקלחונים, כאשר לכל אחד מהם אופי ייחודי משלו שבא לידי ביטוי בנראות החיצונית שלו כגון מקלחון פינתי, עגול, פתוח, סגור עם זכוכית, עם דלת הזזה, מרובה, מלבני ועוד מגוון רב של סגנונות וצורות שהופכות אותו לכל כך פופולרי בעולם העיצוב.

תעלות ניקוז חדשניות לחדר הרחצה

המשותף לכל המקלחונים הקיימים בשוק, הוא תעלת ניקוז למקלחון, המאפשרת את ניקוז המים ביתר קלות. בעבר ואולי גם היום תעלות הניקוז מוכרים לנו כמעין חור עגול וממנו ובו ישנו מכסה פלסטיק עם חורים המשמש לניקוז המים, אך תעלות הניקוז החדשניות הן בעול שיק מיוחד שלרוב יהיה מלבני עם מגן נירוסטה המאפשר את ניקוז המים מהמקלחון בויתר קלות. 

תעלות אלה מכילות יתרונות רבים, ולכן לא פלא שהם נהפכו לפריט דקורטיבי בחלל חדר הרחצה ומאפשרות לבעלי הבית לשפר את חווית הרחיצה במקלחון ביום יום.

היתרונות של תעלות ניקוז חדשניות

מאפשרות כניסת כמות גדולה יותר של מים – כולנו מכירים את ההרגשה הלא נעימה באמבטיה כאשר המים זורמים באיטיות לתעלת הניקוז, ואז עלינו לגרוף את המים בעזרת מגב ולהמתין שעות שהסבון והקצף ייעלמו. תעלות ניקוז למקלחת חדשניות, מאפשרות זרימה מהירה יותר של מים ואף כניסת כמות גדולה יותר של מים, כיוון שהן גדולות יותר. 

משטח מתכתי דקורטיבי – משטח התעלה יהיה עשוי מנירוסטה, שזהו חומר חזק ואיכותי שאינו מחליד עם השנים, מה גם שהוא מספק מראה דקורטיבי מרשים המתאים לחדרי רחצה המעוצבים בסגנון מודרני. מובן שניתן לבחור את סגנון העיצוב הרצוי של התעלה ובכן את המיקום שלה בחלל חדר הרחצה על מנת שמיקומה יהיה פרקטי לזרימת המים במהירות. 

כיסוי תעלה ייחודי – את כיסוי התעלה ניתן להתקין בשתי דרכים שונות, כאשר הדך הראשונה היא כיסוי התעלה באריחי קרמיקה הזהים לאלה שנמצאים בחלל חדר הרחצה, בעוד שהדרך השנייה היא התקנת תעלות ניקוז למקלחון שהיא משטח נירוסטה שטוח לגמרי במגוון רב של צורות ועיצובים.

אמצעים למניעת ריחות – תעלות ניקוז למקלחון חדשניות יכילו אמצעים ייחודיים למניעת ריחות לוואי של ביוב שיכולים להיות טרדה עבור המתרחצים.

א.א אדיב בע"מ
מתי יש להתקין את תעלת הניקוז

את תעלת הניקוז למקלחון מומלץ לתכנן כבר בתחילת השיפוץ, על מנת לבצע את כל ההכנות הנדרשות לטובת הטמעת התעלה באזור הרצוי בחדר הרחצה. את ההתקנה של התעלה יש לבצע בשלב הריצוף בצורה מקצועית על ידי בעלי המקצוע.

לחצו כאן למידע נוסף על אפשריות איטום בבית

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button