חיפוי קירות לא פחות חשוב מאיטום מבנה

חיפוי קירות לא פחות חשוב מאיטום מבנה הבית

אם חשבתם כי הדבר החשוב ביותר בבית זה נושא איטום גגות, הרי תופתעו לדעת כי גם חיפוי קירות לא פחות חשוב. כיום חיפוי קירות נחשב לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר בתחום עיצוב הבית. אם פעם היה נהוג לדאוג רק לנושא האיטום ולהזמין בעלי מקצוע לפני החורף, הרי כיום יש גם חשיבות לנושא החיפוי.
כיצד נעשה השינוי אתם שואלים? אם בעבר היה ניתן לראות קירות מכוסים רק בצבע אחד, הרי כיום ניתן לראות שלל אופציות המבטיחות לכם הנאה מלאה בבית.

כל מה שחשוב לדעת על חיפוי קירות

אם אתם לא רוצים להישאר מאחור ולהיות חלק מהטרנד החדש  של חיפוי קירות,  הרי יש כמה דברים שעליכם להביא בחשבון:

תנאי השטח: חשוב מאד להגדיר את תנאי השטח סביב הקיר במקום בו יורכב החיפוי.

לחות: חשוב מאד להביא בחשבון את נושא הלחות. מה הכוונה? במידה והנכם מעוניינים בחיפוי באבן גיר בחדר האמבטיה, לא בטוח כי זה ישתלם לכם היות ואבן גיר סופחת לחות.

צבע:  כפי שהזכרנו קודם לכן, כיום ניתן לבחור צבעים שונים ולא רק צבע אחד. יחד עם זאת כדאי מאד להביא בחשבון את הצבע הכולל בשאר החדרים.

4 סגנונות של חיפויים

אם בעבר היה ניתן למצוא מגוון לא ממש רחב של חיפויים, הרי כיום ניתן למצוא מגוון די גדול. מעוניינים לדעת אילו סגנונות קיימים? הנה הם לפניכם:

קרמיקה: אבן הקרמיקה  נחשבת לאבן קלה יחסית אשר אינה סופגת לחות ועמידה למים.

אבן טבעית: כיום ניתן למצוא לא מעט סגנונות  ובעת הבחירה ההמלצה היא לבדוק את תכונות האבן.

טיח צבעוני: דוגמא נוספת של חיפוי הינה טיח צבעוני. את הטיח ניתן לעצב בדוגמאות וצורות שונות.

  טפט: טפט נחשב לאחת מהשיטות הותיקות ביותר. ניתן להדביק אותו בכל מקום בבית.

מתלבטים במה לבחור? התייעצו עם מומחים

מתלבטים במה לבחור ומחפשים את שיטת החיפוי הטובה ביותר לבית שלכם? חשוב מאד להתייעץ עם מומחים בתחום חיפוי קירות.  מומחים בתחום החיפוי הנם בעלי מקצוע אשר ימסרו לכם את האינפורמציה החשובה ביותר וכך תקבלו את ההחלטה.

היות והיום ניתן לראות לא מעט סגנונות של חיפוי, חשוב מאד לא לבחור את הסגנון הראשון אלא להתייעץ עם מומחים. למרות הפיתוי לבחור סגנון מסוים, המומחים ימסרו לכם מידע שיסייע לכם.

לשאלה אם ננסה לתאר את אותם מומחים, הרי מדובר בבעלי מקצוע בעל ניסיון רב בתחום עיצוב הבית באמצעות חיפוי כאלה שכבר ראו דבר או שניים ויכולים לסייע לכם. אין ספק כי כאשר זה מגיע לבית שלכם הרי התייעצות עם בעלי מקצוע תחסוך לכם לא מעט כאב ראש. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם סובלים מכאב ראש מיותר- הרי פנייה למומחים זאת הדרך הנכונה.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button