תיקון גגות רעפים בדרך אליכם!

הצעה מקצועית ומשתלמת - דברו איתנו!

תיקון גג רעפים / איטום גגות רעפים

כאשר מדובר בבית עם גגות רעפים, ההתייחסות לנושא האיטום והתיקון חייבת להיעשות במרב הרצינות ובידי חברה לתיקון גגות מקצועית ומנוסה.

 אמנם שכיח יותר למצוא גגות שטוחים בישראל, אך במקומות בעלי אופיר כפרי ובניית קרקע, תוכלו למצוא גגות רעפים אשר מעניקים מראה ייחודי ויוצא דופן לבית.

היתרון המרכזי של גג רעפים הוא בהגדלת שטח המחיה בבית. גג רעפים מותיר שיפוע אשר בדרך כלל פירושו חדר נוסף בעליית הגג, מה שלא מתאפשר בבית עם גג רגיל ושטוח. 

מדוע כל כך חשוב להתייחס לנושא של איטום גגות רעפים / תיקון רעפים שבורים? 

יש לכך מספר סיבות חשובות והן כולן נוגעות באיטום וסגירת הבית בתקוף החורף בעיקר, מפני גשמים, רוחות ורטיבות שיכולה להיווצר. 

בית בעל רעפי חרס או רעפי בטון על הגג אשר אינם אטומים כמו שצריך, יכול להיחשף לנזילות ברחבי הבית ולפעמים גם הצפה, ללחות ורטיבות בקירות, ולפגיעה בבית בעקבות הרטיבות. 

החכמה הגדולה היא לבצע איטום גגות רעפים / תיקון גג רעפים לפני החורף, אך לשמחתנו ישנם גם מומחים אשר גם בזמן הגשם והרטיבות, יטפלו בביתכם במקצועיות המקסימלית.

לכל בית במדינת ישראל יש סגנון בניה מסוים. לרוב, הבתים הישנים שנבנו כעשור לאחר הקמת המדינה הם בעלי גג בטון שטוח, ואילו בניה מודרנית יותר מאופיינת בגגות רעפים. 

כמובן שכל מקרה לגופו והתקדמות ענף הבניה מאפשר בנית גגות משני הסוגים.

בנוסף, לכל צורת בניה ישנם יתרונות וחסרונות, עלויות שונות וסגנון ייחודי אך הדבר המשותף לשניהם הינו הצורך לבצע איטום ראוי ותיקונים על פי הצורך. 

תיקון גג רעפים במובן הזה הינו קל יותר מפני שניתן לאתר אזור מסוים שבו יש בלאי ולהחליף את הרעפים הפגומים. בגג שטוח לעומת זאת, סדקים או שברים שמופיעים עלולים לגרור תיקון מקיף ויקר.

תיקון גגות רעפים מסוגים שונים

בישראל גגות הרעפים מסוג "מותניים" הם השכיחים ביותר, עף על פי שניתן למצוא גם גגות רעפים מסוג פירמידה. 

בשני סוגי הרעפים נדרש כי הגג יהיה מצופה בשכבת בידוד איכותית ביותר על מנת להגן על הבית מפני רטיבות בעונה הגשומה, ומפני חום בעונה החמה. 

יתרון נוסף אגב, לבית רעפים הוא הטמפרטורה הנעימה בבית בימים הקרים, זאת עקב חסימת אובדן החום באמצעות הרעפים. 

הטמפ' בבית זה בדרך כלל תהיה נעימה יותר מאשר בבית עם גג רגיל. ישנה גם אופציה לבנות גג רעפים על גג שטוח, מסוג רעפי חרס, פלדה, בטון או צפחה. 

איטום נכון וחכם, לפי סוג הרעפים אשר בביתכם, יכול להקנות לכם שנים רבות, לפחות עשר, של שקט בתחום איטום הגגות או תיקון גגות רעפים ובכלל, כך שלא תצטרכו לחשוב על איטום, במידה והבית יתוחזק כמו שצריך.

ימים גשומים הם ברכה, אך הגג של ביתנו מתפקד כמערכת ההגנה הבלעדית כנגד רטיבות ונזילות שעלולים לחדור אל תוך חלל המבנה. 

אומנם מרבית חודשי השנה בישראל בורכו בשמש חמימה אך גם הבתים שחשופים ללחות ונמצאים בקירוב לקו החוף עלולים לספוג בלאי בתדירות גבוהה.

עקב כך, מרבית הקבלנים ממליצים על בנית גג רעפים שישמש כהגנה נוספת על ביתכם מעבר למעטפת הבטון השטוחה. 

פריסת רעפים הינה עמידה במיוחד בפני הגשם אך גם בפני החום וכאשר מבצעים איטום ראוי, גג הרעפים הופך לעמיד בפני אש, עובש וספיגת טמפרטורות גבוהות שגורמות לחימום יתר של חלל הבית.

כיצד מתבצע איטום גגות רעפים?

תיקון גגות או תיקון רעפים דורש מיומנות מיוחדת של חברה לתיקון גגות ולא מדובר בדבר שכל אחד יכול לעשות. 

בשונה מתהליך זיפות גגות רגיל תהליך איטום גגות רעפים דורש איטום וזיפות איכותי, והשקעה בבעל מקצוע בעל ניסיון, מקצועיות, ותק ומוניטין חיובי. 

חשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע עם תעודות וניסיון רב, לא הייתם רוצים לגלות במהלך החורף רטיבות בבית שלכם, נכון? אתם יכולים לפנות לחברים ומכרים על מנת לקבל המלצות לאנשי מקצוע אשר הם קיבלו מהם שירות, חשוב לא פחות הוא קבלת הצעת מחיר מאיש המקצוע לגבי העבודה המפורטת אשר הולכת להתבצע, וכמה זמן אחריות ניתנת לכם. 

כשמדובר על תיקון גגות רעפים, מומלץ לפנות לגורם מקצועי עם ניסיון בטיפול בגגות מסוג זה. לחברת אדיב יותר מ-50 שנות ניסיון בתיקון גגות רעפים, כולל שירותי חירום S.O.S בימי גשם.

כאשר מדובר על תיקון גגות רעפים, חשוב לספק איטום ראוי בעל עמידות גבוהה. האיטום יכול להתבצע בשיטת המריחה או על ידי פריסה של יריעות ביטומן שמאפשרות איטום מקסימלי. 

מתחת למשטח גג הרעפים, רצוי להשתמש בחומרים אקריליים או ביטומנים שיוצרים שכבת בידוד אפקטיבית במיוחד.

 בכדי לבצע בידוד גגות רעפים ראוי, נהוג לשלב חומרי בידוד בין הרעפים ובכך למנוע חדירה של נזילות או רטיבות פוטנציאליות.

תיקון גגות רעפים מתבצע לרוב בעונת הקיץ מפני שיש צורך בתקופה חמה ויבשה שתגרום לקישחות החומר המבודד להגיע לרמה האופטימלית ובכך למנוע חדירת חם וקור לתוך המבנה ומחוצה לו. 

בניגוד לגג בטון שטוח, העבודה על גג רעפים הינה מורכבת יותר ודורשת מקצועיות רבה.

 

זיפות בגג רעפים
תיקון גגות רעפים

תיקון גג רעפים

אין ספק שגגות רעפים הם אלמנט עיצובי ופונקציונלי מרשים בחזותו של כל בית. האווירה הכפרית שמשרים הרעפים האדומים, לצד עליית הגג החדשה שנוצרת בעקבות התהליך – הם מגנט מושך עבור בעלי בתים פרטיים רבים. 

כמו כן גגות רעפים חסכוניים יותר בעלויות ההתקנה, זאת מכיוון שאין צורך לבצע יציקה על הגג.

גג רעפים נוזל ודולף יכול להיות סימפטום של איטום מבנים לקוי, הן של רעפים שבורים ועוד. פספוסי התקנה של הקבלן המבצע, לצד בלאי טבעי, לכלוך וצואת יונים הניתכים על הרעפים עם חלוף השנים – כל אלו עלולים להוביל למצב שבו אפילו פתח צר וקטן, הופך לצינור שדרכו תגיע בסופו של דבר הרטיבות הבלתי נמנעת.

כדי להבין מול מה אתם עומדים והאם דרושים איטום גגות ותיקון גג רעפים או החלפה של גג הרעפים – רצוי לקבל ייעוץ מגורמים מקצועיים. 

ניסיון לאבחן לבד את הבעיה וליישם בעצמכם פתרון, עלול להסתיים בקבלת התוצאה ההפוכה.

כחברה לתיקון גגות אנו יודעים כי תיקון גגות רעפים יכול להוות משימה פשוטה מאוד או מורכבת ביותר, ועל כן – פנייה לחברת תיקון גגות היא הכרחית ביותר. 

ישנם סוגים שונים של תיקון כאשר הקל ביותר מסתכם באזור ספציפי של רעפים שבורים וסדוקים שזקוקים להחלפה ועד כדי תיקון שדורש החלפה של כל תומכי העץ שמונחים מתחת למשטח הרעפים עצמו. 

בכל מקרה, גם רעפים בודדים בעלי סדקים עלולים לגרום לנזק רציני בתוך חלל הבית.

במידה ומדובר על נזק רציני, יש להחליף את כל התשתית על ידי הנחת שיפועים חדים יותר. במקרה קיצוני כזה, יש צורך להגביה את כל הקונסטרוקציה עם קורות תמיכה חדשות שמאפשרות זווית חדה וזרימת מים מטה באופן רציף. 

כאשר מבצעים הרמה של משטח הרעפים רצוי לבצע גם איטום על הדרך.

תיקון גגות ורעפים מקדימים תרופה למכה
בכדי לבצע תיקון גג רעפים בצורה תקינה, זאת אומרת עבודה מקצועית לחלוטין, עליכם יהיה לוודא כי אתם פועלים בצורה חכמה ומדויקת. כלומר יהיה כדאי לעשות את המאמצים ולראות כיצד תוכלו להשיג את מבוקשכם ובצורה הטובה ביותר. בין אם מדובר על בחירתכם בשירותי בעל מקצוע אשר יציע לכם תיקון גג רעפים ובין אם על כך שתצטרכו לבחון מספר רב של אפשרויות שונות עד שתמצאו את האופציה הטובה ביותר עבורכם. בסופו של יום כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי יתאפשר לו למצוא את מבוקשו וללא יותר מידי קשיים בדרך. אז שימו לב כי אינכם פועלים בפזיזות. תיקון רעפים זוהי מלאכה אשר רבים לא יודעים כיצד לבצע ובצורה תקינה. לאור זאת יהיה כדאי שתשימו לב כי אתם עושים את כל המאמצים וזאת בכדי להבטיח כי תהנו מהתוצאות הטובות ביותר. תיקון רעפים איכותי ללא ספק יהיה כזה אשר יחזיק מעמד למשך שנים רבות, דבר אשר בהחלט ישתלם לכם.
לחץ כאן
תיקון גגות עם חומרים איכותיים
בכדי להבטיח כי מלאכת תיקון גגות תהיה כזו אשר תביא עמה את התוצאות הטובות ביותר, עליכם יהיה לעשות את המאמצים ולהבטיח כי תעשו שימוש אך ורק בחומרים הטובים ביותר. במידה וכך תעשו תוכלו להיות בטוחים כי תהיו במצב בו תשיגו את המענה המושלם ביותר לצרכים שלכם. בגדול ניתן לומר כי מלאכת בחירת החומרים זוהי עבודתו של בעל המקצוע, כך שכל עליכם לעשות בעצם זה לבחור באדם הנכון או בחברה אשר תוכל לסייע לכם עם ביצוע הדבר.
לחץ כאן
למה צריך לשים לב בעת תיקון רעפים?
כאשר עוסקים בתיקון גגות ורעפים יהיה כדאי לשים לב כי אתם בוחרים להשיג את מבוקשכם וזאת מידי בעל מקצוע מיומן ככל הניתן. הסיבה לכך זה עצם העובדה כי מדובר באזור רגיש במיוחד של הבית, כזה אשר עלול לסבול מנזקים במרוצת השנים. לפיכך הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הסוגיה יכולה להיות עצם זה שתבחרו באדם הנכון וזאת רק לאחר שהשקעתם מחשבה רבה בחיפושים. זוהי הדרך בה תרצו לפעול ותוכלו להיות בטוחים בכך ובמאת האחוזים. בכל אופן, תמיד יהיה כדאי לשים לב כי אינכם בוחרים בבעל המקצוע וזאת מתוך פזיזות. במידה וכך תעשו אתם עלולים לשלם על כך מחיר די כבד וזאת מכיוון שתיקון נוסף של הגג עשוי לעלות לכם סכום לא מועט של כסף. לאור כל האמור לעיל כל שנותר לכם לעשות בעצם זה להתחיל בחיפושים ולגשת אל בעל המקצוע אשר יוכל להבטיח לכם כי תקבלו את העבודה אשר תספק אתכם ואת ביתכם ולמשך שנים רבות. לא מעט בעלי מקצוע מיומנים פועלים היום בשוק, כך שאין לכם מה לדאוג בכל הנוגע לעניין. אז למה אתם מחכים?
לחץ כאן
הקודם
הבא
יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
Call Now Button