התחלתם לשפץ תחשבו גם על חלונות חדשים

איטום מקיף לבית בעת שיפוץ

הרבה אנשים לא אוהבים את איך שהבית שלהם נראה אך לוקח להם זמן להחליט על פרויקט שיפוצים. זה קורה בגלל מגוון סיבות, כמו: עלויות גבוהות, בלגאן בבית וכדומה.

זו הסיבה לכך שאם כבר החלטתם לשפץ ואם אתם נמצאים היום בעיצומם של השיפוצים בבית, כדאי יהיה לחשוב על כל הפרטים שמרכיבים את השיפוץ ואת הבית כולו. כלומר, אפילו אם יצאתם מנקודת הנחה שאתם רק רוצים לבנות חדר נוסף או לסייד את הקירות, הרי שכדאי יהיה לחשוב על שיפוצים מאסיביים יותר, ובין היתר, על החלפת החלונות. חלונות חדשים בבית יכולים להפוך את הכול להרבה יותר נעים ויפה, אז למה אתם מחכים? בנוסף לכך, אם אתם לא זוכרים מתי הזמנת אנשי מקצוע שיאטמו לכם את גג הבית ואם לא מזמן ראיתם שמתחילה נזילה הרי שכדאי יהיה להזמין את המומחים בתחום כבר עכשיו.

אטימה מושלמת וחלונות מעוצבים

איטום גגות זו עבודה שצריך להשאיר למומחים שכן צריך לא מעט ידע, ציוד וניסיון כדי לבצע זאת על הצד הטוב ביותר. כמו כן, לא כדאי לדחות את ביצוע המשימה ואם גם ככה אתם חיים בתוך הבלגאן של השיפוצים הרי שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר גם לפנות אל חברת איטום גגות.

דבר נוסף שמשפיע על האטימות בבית, מבחינת הגשם ומבחינת הרעשים, אלה הם החלונות שבהם אתם בוחרים. זה שעד היום מעולם לא החלפתם חלונות זה לא אומר שלא כדאי לעשות זאת, שכן היום יש סוגים שונים של חלונות איכותיים שישפרו את החיים בבית שלכם. חלונות אלומיניום זו הבחירה הנכונה, ובטח אם מדובר על חלונות מודרניים ומשוכללים. היום יש חלונות שעשויים מאלומיניום, הם דקים ואינם תופסים מקום.

מעבר לכל אלה, זו יכולה להיות בחירה מצוינת לבית שלכם כי החלונות הללו גם מפחיתים רעשים שמגיעים מבחוץ, אז למה לא?

איכות העבודה

מעבר לכך שאתם צריכים לבחור את גודל החלונות, את הצבע שלהם ואת אנשי המקצוע שיגיעו לאטום לכם את הגג, אתם גם צריכים לבדוק את האיכות העבודה. אין כל טעם לאטום גגות עם חומרים שאינם מספיק טובים או בעזרת אנשי מקצוע שאינם מספיק מנוסים, ממש כפי שלא כדאי להתקין חלונות מאלומיניום ירוד או בעזרת אנשים שלא עשו זאת מעולם. 

הניסיון בדברים האלה הרבה פעמים משפיע על התוצאה הסופית ולכן כדאי שתבדקו בידי מי אתם מפקידים את המשימה. האם אנשי המקצוע שלכם עשו זאת בעבר? ממתי הם עוסקים בתחום? כמובן שכדאי, בין היתר, גם להתייחס לשאלת המחירים, כי למה שתשלמו מחיר מופקע על השירות שלו אתם זקוקים? השילוב בין מחיר טוב ובין עבודה מצוינת הוא לא שילוב נדיר ומגיע לכם לקבל את הטוב ביותר אם אתם כבר משקיעים בשיפוץ הבית.

איטום גגות - למה חשוב לעשות את זה עוד בקיץ?
יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button