גורמים עיקריים לבעיות איטום

כשלים באיטום

איטום הגג הוא עסק למקצוענים – קבלו את כל המידע שאתם צריכים לפני שאתם מזמינים את קבלן האיטום ואל תסתמכו על המזל שלכם – בחרו קבלן איטום מוצלח. מה הן הסיבות לבעיות איטום – קבלו את הרשימה המלאה והסבר לגבי חומרי האיטום לפתרון הבעיה.זיהוי בעיה לא נכונה ישנם מקרים בהם קבלן האיטום  לא מזהה נכון את סיבת הרטיבות והפתרון שהוא מיישם לא רלוונטי לבעיה. לדוגמה: בעל המקצוע אוטם את הגג אבל הבעיה היא בכלל מהמרזב או מהקיר.הכנה לקויה כאשר הקבלן מתרשל בהכנת הגג לאיטום אין ספק כלל כי בהמשך הדרך תסבלו מרטיבות. אי הסרה של חלקי טיח או בטון רופפים לפני יישום האיטום היא הכרח.

שיטת וחומרי איטום לא מתאימים

ישנם לא מעט חומרי איטום בשוק. חומרים מסוימים עלולים להיות לא מתאימים כפתרון לסוג הבעיה שהגג שלכם מציב.  לדוגמה, איטום באמצעות יריעות ביטומניות הנו פתרון טוב ביותר לגג בטון חדש. אך אם הגג עמוס במכשולים כמו מזגנים וקולטי שמש,  יש להשתמש בחומרי מריחה באמצעות מברשת. ישנה משמעות גדולה לזהות היצרן/ היבואן של חומר האיטום. עליכם לוודא שהחומר מיוצר על ידי חברה ידועה ושלמוצר הספציפי שבו משתמש קבלן האיטום יש תו תקן.

מוצרי איטום מיושמים על הגג בשלוש דרכים:

פריסת החומר – כמו שמבוצע באיטום בעזרת יריעות ביטומניות מריחה או התזה של החומר –זפת היא החומר הנפוץ ביותר בשיטת עבודה זו ואם משתמשים בה כראוי – היא תאטום את הגג שנים רבות.הזרקה – חומרים אשר מזריקים אותם בדרך כלל לסדקים או רווחים בין היריעות. חומרים אלו לא מיועדים לשימוש נקודתי בלבד.

כשלים נפוצים בגגות וכיצד מטפלים בהם
חמורי איטום שימושיים

לכל מוצר הייעוד שלו. מוצר המיועד לאיטום גגות אינו מתאים למילוי סדקים, מוצר המתאים לקירות חיצוניים אינו בהכרח מתאים לגגות. בנוסף, ישנם חומרים המתייבשים מהר ולעומתם קיימים חומרים המתייבשים בקצב איטי. חשיבות הייבוש באה לידי ביטוי הן בזמן הדרוש להמתנה בין שכבה לשכבה והן בעבודה בתקופת העונה הגשומה.

לעמידות לחום/קור וצבע בישראל יש חשיבות רבה לעמידות בפני חום וקיימים הבדלים מהותיים בין חומר לחומר. לרוב החומר עמידות טובה בפני נזקי החום. חשיבות רבה יש גם לצבע החומר מאחר וצבע כהה ידרוש סיוד הגג על מנת להגן מפני חום השמש. בחומר שצבעו לבן או כסוף אין צורך בשכבת צבע. כמובן שלכל חומר יש עלות שונה. אך זהו השיקול האחרון שאתם צריכים להתחשב בו. יכולת התמודדות עם מים עומדים לא כל החומרים מיועדים להתמודד עם מים שעומדים עליהם במשך שבועות. אם השיפועים בגג אינם תקינים וקיימים שקעים בגג, חובה להשתמש בחומרי איטום עמידים יותר.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button