גג רעפים דולף

הגג דולף? דברו איתנו

נשמח לעזור בכל שאלה
גג רעפים דולף? אל תחכו לרגע האחרון

תופעת הדחיינות, ככל שזה נוגע לתחזוקת הבית מבפנים ומבחוץ, מוכרת ודאי לכל משפחה ממוצעת. אנחנו עסוקים, עמוסים ולחוצים, טובעים במחויבויות ונמצאים במירוץ נגד השעון. קצת קשה להתפנות לטפל בענייני תחזוקת הבית, שמצריכים מאיתנו למצוא את איש המקצוע המתאים, ולפנות זמן לקבל את פניו בבית.

אבל כאשר מדובר בתיקון גג דולף , הדחיינות היא מן השטן. אז מדוע כל כך חשוב שתבצעו תיקון מיידי של הגג? תיקון הגג מסיבות בריאותיות אחד הסימנים הגלויים והבולטים ביותר לגג רעפים דולף הוא נזילה בתוך הבית. אז נכון שכמה טפטופים מהתקרה עוד לא הרגו אף אחד, אבל הבעיה היא שדחיית הטיפול בבעיה עלולה להוביל להחמרת הנזק, שעלויותיו יכולות להיות יקרות מאוד. מעבר למשאבים שתצטרכו להשקיע כדי לתקן את הגג כאשר הנזק כבר יהיה משמעותי, חדירה של מים יכולה להתפתח מהר מאוד לכדי עובש ופטריות.

מאחר שמדובר ברעלנים ביולוגיים שאינם מיטיבים עם הבריאות, מגורים בבית שעל קירותיו יש עובש ופטריות יכולים להוות סכנה בריאותית של ממש, בהתאם למידת החומרה של התופעה. טענה זו מקבלת תוקף רב עוד יותר כאשר מדובר בגגות ישנים, שהרעפים שלהם עשויים ממלט וחול – חומרים החשופים לפגעי מזג האוויר ויכולים להישבר בקלות רבה יותר. במקרה כזה ממדי הנזק יכולים לגדול מהר יותר, ורצוי לפנות בהקדם לאיש מקצוע שיתקן את התקלה.

תיקון הגג מסיבות עיצוביות

בטיחות ובריאות אינן הסיבות היחידות בעטיין כדאי לתקן במהרה גג רעפים שבור או דולף. גגות רעפים מאז ומתמיד היו משולבים בנוף הבנייה הארצישראלי. יש סיבה לכך שתנובה בחרה בסמל הבית עם גג הרעפים האדומים לקמפיין הפרסומי שלה. גגות רעפים (בעיקר אדומים) מקנים לבית אופי מקומי, והם מושכים דיירים שאוהבים את הצורה של הבית שלהם מעניינת ורועשת יותר מבחינה חזותית. העניין הוא שכל האפקט הזה אובד כאשר גג הרעפים דולף, נוזל או שבור. במקום שהבית ייראה מעודן ואסתטי הוא הופך להיות אפרורי ומוזנח. לתיקון מיידי של גגות רעפים, אם כן, ישנה גם חשיבות עיצובית גדולה, ומטרתו לתקן פגם אסתטי שפוגע במראה של הבית.

להקפיד על בחירה נכונה של קבלן תיקון גגות

משהובהרו הסיבות לתיקון "אינסטנט" של גגות רעפים שיש בהם ליקוי, כעת נשאלת השאלה איך לבחור קבלן שיבצע את העבודה כראוי. כדי שתיקון הגג יבוצע כהלכה, חשוב לבחור חברה העוסקת בתיקון, באיטום ובהחלפה של גגות רעפים, המורשית לעסוק בתחומה ושיש לה ניסיון בשטח. ככל שהחברה ביצעה יותר עבודות תיקון של רעפים, כך הניסיון המעשי שלה עובד לטובתכם. אל תתפשרו על איש מקצוע שאינכם בטוחים במקצועיות שלו, כי, כאמור, אתם מפקידים בידיו את בטיחותכם ובריאותכם.

למומחים של "איתור איטום" מקבוצת א.א. אדיב בע"מ, יותר מ-50 שנות ניסיון בתחום, תעודת "אוטם מורשה" ורישיון קבלן. כל אלו מבטיחים לכם גג שקט מעל הראש.

גג רעפים דולף
יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button