בחירה נבונה של קבלן לאיטום גגות

מחפשים קבלן לאיטום גגות?

דברו איתנו - נשמח לעזור!
בחירה נבונה של קבלן לאיטום גגות

לא רוצים לקחת סיכון? צודקים. קבלו טיפים מהמקצוענים הטובים ביותר באזור מגוריכם בתחום איטום גגות! עבודת זפת לא אמורה להיות עבודה זיפתית. ההיפך הוא הנכון: זו צריכה להיות עבודה מקצועית ומוקפדת, כדי להבטיח שהגג ייאטם לחלוטין וימנע דליפות וחלחול מים לתוך המבנה.תנו למומחים שלנו להציע לכם הצעה מועילה שתאטום את הגג שלכם לחלוטין. קבלני איטום הולכים לתת לך כמה טיפים שאסור לכם לפספס, כאלה שצריך לקרוא לפני שמזמינים קבלן איטום גגות לביתכם.ייעוץ מקצועי על אופן הזיפות המתאים לגג המבנה או הבית עשוי להיות ההבדל בין אטימתו המלאה והמוחלטת לבין הותרת סדקים אשר מהם עלולה להיפתח הרעה.חשיבותו של איטום מקצועי ויסודי עולה ככל שתכולת המבנה שעל גגו נעשה זיפות רגישה ואמורה להיות מוגנת ומאובטחת מפני כל פגע חיצוני.

הזמינו קבלן איטום גגות לראות את העבודה

טוב מראה עיניים? ודאי. אבל יש מקרים שבהם הוא נדרש והכרחי. לפני זיפות גגות חשוב לבדוק את זוויות הגג ושיפועו, היכן המרזבים ומה כיוון זרימתם ועוד. לפני שאתם מזמינים עבודה של זיפות גגות חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בלתי תלוי, כדי שתבואו מוכנים לשיח ולשיג ובוודאי למשא ומתן עם ספקי השירות.אף שאינכם בעלי מקצוע חשוב שתדעו את השלבים ההכרחיים המהווים הכנה לזיפות הגג. על פיהם תוכלו לאמוד את מידת המקצועיות של ספקי השירות הפוטנציאליים. בכל מקרה – בקשו לראות הסמכה ואישור לביצוע עבודת זיפות גגות בגבעתיים ובקשו גם שמות של לקוחות שעשויים להמליץ על ספק השירות.

חשיבות פעולות ההכנה

לפני זיפות הגג חשוב ביותר: לוודא כי הגג נקי לחלוטין מלכלוך ומאבק; לבדוק את תקינות המרזבים ופתיחתם; שהגג יימרח בחומר ביטומני קר (פלינקוט) שאמור לקשר בין משטח הגג ובין הזפת הנמרחת עליו; לחורר את כל בועות האוויר הנוצרות ברשת האינטרגלאס או הפיברגאלס המונחת על משטח הגג לפני זיפותו וכיוצאות באלה פעולות נדרשות.על מנת למנוע את התלהטות הגג בקיץ רצוי לצבוע את הזפת השחורה בצבע לבן. לא מדובר רק במרכיב דקורטיבי אלא באמצעי הגנה חשוב, אשר אמור להיות מורגש בעיקר בחודשי הקיץ החמים. אבל לפני שמקפידים על הגימור הלבן – יש לשים לב לנקודות נוספות. אחת החשובות שבהן היא כמות הזפת הנדרשת.

זיפות בגג רעפים
תבינו מה אתם מקבלים!

זכותכם לקבל הסבר מדויק על הכמות המדויקת הנדרשת לציפוי הגג בזפת, כאשר ברור לכול כי כמות רבה יותר תחייב עלות גבוהה יותר. נקודה נוספת שיש להבהירה היא – איכות הזפת. מאחר שאתם ודאי לא רוצים לחזור על זיפות הגג מדי שנה, לכן בקשו מאותו קבלן איטום גגות שישתמש בזפת שהיא בעלת תקן מורשה ומוסמך, אשר האחריות שתינתן עליה תהיה למספר שנים שיניח את דעתכם.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button