איך מטפלים ברטיבות בקיר? – המדריך

איך מטפלים ברטיבות בקיר? – המדריך
נשמח לעזור בכל שאלה
רטיבות בקיר - איך זה קורה ?

יש ליקויים או בלאי שהם גזירה משמיים ואין כל כך דרך להימנע מהם, אבל יש אחרים שבהחלט אפשר לצפות אותם מראש ולהתכונן אליהם בהתאם. כאשר מדובר על רטיבות בקיר זו עלולה להיות פגיעה קשה לא רק בנראות של הבית אלא גם בבריאות שלנו ושל ילדנו שכן הרטיבות הופכת לעובש שמביא איתו חיידקים ומחלות שאנחנו ממש לא רוצים להכניס לביתנו. אם אתם מרגישים שהגג שלכם לא אטום לחלוטין אל תחכו לחורף או לגשם הראשון כדי לתקן את המעוות, נצלו את הקיץ והתקופה נטולת הגשמים להכין את ביתכם לכל תרחיש.

טיפול ברטיבות בקיר – שלב אחר שלב

נקדים ונאמר כי טיפול ברטיבות בקיר מתחיל עוד בטרם הבעיה צצה, כלומר שמירה ותחזוק של הגג תמנע מלכתחילה את הבעיה של מים לא רצויים בביתכם. אם המים כבר הגיעו לקירות ולתקרה מה שצריך לעשות זה להזמין איש מקצוע שיודע איך מטפלים ברטיבות בקיר באופן בהול, גם אם המים רק מטפטפים קצת ועדיין אפשר להמשיך את שגרת החיים הרגילה. אחרי שאיש המקצוע אטם את הגג וצבע את הקיר מגיע שלב הבדיקה שבו אתם אחראיים לבדוק שהרטיבות לא חוזרת. אם לאחר כשבוע הרטיבות כבר לא מראה סימנים אתם יכולים להיות רגועים כי הבעיה עבורכם היא היסטוריה.

רטיבות בקיר פנימי – הנראות והבריאות

אחת הטעויות הגדולות של הישראלים היא לחשוב שהרטיבות פוגעת רק בעיצוב הבית, כלומר שמלבד העובדה שהבית נראה ישן ולא מטופח אין שום בעיה אחרת. כמובן שזו טעות גדולה לחשוב כך שכן הרטיבות לא פוגעת רק במראה של הבית אלא גם, ואולי אפילו בעיקר בבריאות שלנו.
רטיבות מצביעה על כך שהבית לא אטום בצורה מלאה, מה שאומר שגם חרקים יכולים לחדור לבית אבל זו לא הבעיה העיקרית שלכם. המים שנכנסים יוצרים רטיבות שיוצרים עובש שמושך חיידקים שגורמים למחלות שיכולות להיות גם מחלות מסוכנות. שמרו על בריאותכם ועל הדרך גם על המראה של הבית – רטיבות בקיר פנימי לא מזניחים ומיד מטפלים.

טיפול בנזילות ורטיבות
רטיבות בבית – גם הרהיטים ומוצרי החשמל נמצאים בסכנה

אז כאמור הרטיבות עלולה לגרום למחלות אבל לפעמים הרטיבות גם יכולה להביא איתה סכנה הרבה יותר מוחשית ומהירה. דמיינו לעצמכם שהרטיבות מתגלה דווקא ליד מוצר חשמלי והילד שלכם מחליט לנסות לגעת באותו המוצר, כולם מבינים שמדובר בסכנת נפשות ולכן גם אם אתם מגלים רטיבות קטנה יחסית עליכם לטפל בה באופן מיידע. הרטיבות והמגע עם מוצרי החשמל והרהיטים האחרים לא רק מסכנת את הילדים ואת עצמכם אלא היא גם עלולה להרוס את המוצרים עצמם וכך טלוויזיה, ספה, מחשב או מזנון עלולים להיהרס כליל.
למען ביטחונכם ולמען שלמות המוצרים שבביתכם, אל תקלו ראש גם ברטיבות הקטנה ביותר, היא יכולה להתפתח למשהו הרבה יותר גדול.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button