הפרטים הקטנים ביריעות ביטומניות

הפרטים הקטנים ביריעות ביטומניות
אל תפספסו דבר- התייעצו איתנו!
יריעות ביטומניות

אם ברשותכם נכס או שממש עכשיו החלטתם לעבור לדירה חדשה, בדיקה מקיפה של איטום הבית הינה הכרחית. כידוע, ישנן מספר דרכים לבצע איטום גג ראוי, בעזרת חומרים שונים, כלי עבודה מסוימים ואפילו מכשור טכנולוגי שפותח במיוחד בכדי לבצע איטום מוחלט.אחת השיטות המפורסמות ביותר והיעילות לביצוע איטום מבנה הינה השימוש ביריעות ביטומניות אשר הדבקתן בצורה הנכונה מאפשרות שנים של שקט.

מה הם בעצם יריעות ביטומניות?

ליריעות הביטומניות שני חלקים מרכזיים- ביטומן ושריון. בכדי לייצר מהביטומן חומר איטום בלתי חדיר, ראשית עליו לעבור מעין תהליך זיקוק אשר הופך אותו ממצב צבירה מוצק לנוזלי ולאחר מריחתו וחשיפתו לטמפרטורת החדר, אופי החומר נהפך לצמיגי עד כדי מוצק פעם נוספת. סוג הביטומן אשר נדרש לאיטום הינו מיוחד ומעושר בפולימרים.השריון מייצר מעטפת לביטומן ומגן עליו משינויי מזג האוויר והטמפרטורות. כושר העמידות שלו בדרך כלל ברמה גבוהה מאוד בכדי שיוכל לייצר הגנה ארוכת טווח למשך שנים רבות.

באלו סוגי יריעות משתמשים לאיטום הגג בארץ?

ישנם שני סוגים מרכזיים של יריעות ביטומניות שמשתמשים לאיטום בארץ – P.P.A ו S.B.S שתי סוגי היריעות מעושרות בפולימרים ומיועדות לאיטום גגות. סוג היריעה S.B.S הינו בעל כושר אלסטיות רב ולכן כאשר פורשים יריעה זאת על הגג אנו חושפים אותה לחום גבוה אשר עלול לגרום לאיבוד הצורה וכתוצאה מכך לאיטום לקוי. הגוף הרגולטורי אשר אחראי על תקינותן ויעודן של היריעות הינו מכון התקנים. אישורן על ידי גוף זה מייצרים רווחת אנחה אשר מדובר על חומר איכותי ביותר ורמת העמידות והיעילות שלו הינה הגבוהה ביותר. על מכון התקנים לאשר שהחומר הועבר העשרה נכונה של פולימרים וכמובן שהוא נמצא בעובי הנדרש – 5 מ"מ. קבלנים רבים נוטים להתפשר על איכות החומר ועקב כך עבודת האיטום תצטרך לחזור על עצמה בתדירות גבוהה.

איטום מבנים גדולים
תהליך השמירה וההובלה

פרישת היריעות ביטומניות הינה החלק המרכזי הכול תהליך האיטום אך עם זאת חשוב להדגיש שהאופן שבו נשמר החומר וצורת הפריקה והעמסה שלו לאתר הפרישה הינו בעל חשיבות מרבית. בכדי לוודא שהיריעות אינן נהרסות עוד לפני השימוש חשוב להקפיד לאחסן אותם במקום מוצל בכל עת ולמנוע מהן פגיעות אשר עלולות לגרום לשינו צורתן. בנוסף, על הקבלן אשר מבצע את העבודה להכין תשתית נכונה ויסודית לפני פרישת היריעות אשר כוללת ניקיון יסודי, נטול מהמורות ויבש של הגג המיועד. לאחר מכן מתבצע תהליך ההלחמה אשר גורם לחיבור ההדוק בין כל היריעות הפרושות תוך כדי חפיפה ספציפית בינן לבין עצמן. אם החלטתם לבצע איטום גג בעזרת יריעות ביטומניות, וודאו שאתם מודעים לכל התהליך לפרטי פרטים והיעזרו בגורם מקצועי ומוסמך בעל ניסיון בתחום. תהליך אשר מתבצע באופן שגוי עלול להוביל לליקויים עתידיים שיגרמו להתייקרות עליות ואף לסכנה ממשית.

יצירת קשר

03-7324542

כתובת: כצנלסון 21, גבעתיים
 
דואר אלקטרוני: [email protected]
 
אדיב איטום

אדיב איטום

א.א. אדיב בע"מ היא חברה משפחתית, בעלת תעודת קבלן איטום מורשה. החברה נוסדה בראשית שנות ה-60 ומציעה מגוון פתרונות אמינים ומקיפים לאיטום ולבידוד של מבנים.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

המחיר של התעלמות מסימני נזילות

נזילה יכולה להתרחש בחלקים שונים של המבנה.  היא יכולה לחלחל מהקרקע אל קירות המרתף ואך הרצפה, או להגיע מהגג ולהיכנס דרך התקרה.  היא יכולה לחדור

השאירו לנו הודעה

מאמרים נוספים שלא כדאי לפספס:

Call Now Button